Hoera, de bibliotheek van het Leidsche Rijn Centrum open! Wij als Leidsche Rijnkoor mochten de  officiele opening op 17 mei luister bijzetten met ons eigen Leidsche Rijnlied!
Ruim 15 koorleden konden zich vrijdagmiddag 17 mei vrij maken en zongen onder grote belangstelling vol overgave en meeslepend. Het publiek, verzameld op de trappen en langs de balustrade op de eerste verdieping, zong vrolijk mee, dankzij de tekst die achter het koor getoond werd. Het applaus was zeer stimulerend.

Na afloop van het optreden mochten we meezingen met het programma ‘Zing Nederlands met me’ dat het publiek probeerde te verleiden tot samenzang. Voor vele koorleden, was dit een uitgelezen kans om nog wat langer te zingen.

Al met al was het een vrolijke opening en als koor hebben we ons weer heel goed kunnen presenteren.